onsdag 15. juli 2015

Agurknytt

                                   Det er litt grått og vått her på øya i dag....
                                   Agurkplantene står i vinduet i påvente av nytt drivhus....
                                   Kanskje blir det agurker i vinduet i år. Hvem vet :)
                                   Disse til laksen i dag, kommer fremdeles fra torget....
                                    Men, dillen har jeg hentet inn fra egen kjøkkenhage :)
                                   Laks pluss Agurksalat, rømme og dill = godt :)
                                   Sommerstemning her i dag? Ikke helt kanskje :)
 Men min beste venninne gjennom femti år fyller  seksti år i dag!!! Gratulerer så mye med dagen Bente! Håper du får en kjempefin dag, og gratuler husbonden med overstått fra oss :)
                                          Ha en riktig fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Heisann! Laks og agurksalat er god og skikkelig sommermat.
    Jeg hadde agurker i drivhuset de første åra, men det ble for mye til slutt. Kunsten å begrense seg er vanskelig å lære. For jeg har heller ikke fått ned antall tomatplanter i år- 6 er nok, men det ble 9!
    Til tross for sen såing, er de blitt relativt store nå, men vil blomstre når andre høster...
    Grønne, nedlagte tomater er en fin ersatning som er god å ty til dersom de ikke blir modne før kulda kommer.
    Takk for hyggelig kommentar. En del gamle innlegg hos meg er fremdeles flittig besøkt, så innholdet må ha appell. Om de er gamle eller nye spiller visst ingen rolle.
    Ha en fin kveld :_OD)

    SvarSlett
  2. Hei! Hyggelig å få kommentar fra deg. Ja, enig i at laks og agurksalat er god sommermat! Jeg forstår også godt at endel av dine gamle innlegg er flittig besøkt, for de er faktisk veldig gode. Ha en fin kveld du også :)

    SvarSlett