fredag 4. september 2015

Snart i mål

 I dag har vi hatt ett par årstider på en dag. Sommer på formiddagen, og høst på ettermiddagen. Men jeg har da klart å utrette litt i hagen, og er på god vei til å ferdigstille de hageprosjektene jeg hadde som mål i vår. Det som nå stå igjen er siste finpuss på ett stort staudebed, og ny jordbæråker.
                               Det store bedet var en utfordring, for jordhaugen har ligget en stund...
                               Og, den var full av gress og veldig tung å jobbe med....
                               Men, nå ser jeg snart enden på rensking og graving...
                               Jordbæråkeren trenger litt mer jord, fårer, svart plast og planter...
                               Denne fant jeg i jordhaugen, så den fikk ett nytt hjem nærmere huset :)
                               Nå har jeg endelig fått plantet litt, en liten begynnelse er det da....
                               Jeg har også rensket denne knausen her, for mose og gress.
                              Men, Nille tar livet med ro, null innsats fra den jenta :)
                                          Ha en kjempefin helg!

2 kommentarer:

  1. Godt å bli ferdig med ting som står på "må gjøre" listen. Jeg sliter vanligvis med startfasen, men hvis jeg er i gang, så klarer jeg ikke å stoppe før jeg er ferdig.

    SvarSlett
  2. Ja, det er sant, det er alltid tyngst i starten. I går ble jeg helt ferdig med jordbæråkeren, og det var en lettelse. Så nå er det bare litt kantejobb og planting i det store bedet som gjenstår, og det er jo bare gøy :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett