søndag 10. mai 2015

 Hadde tenkt å fjerne dette, men jeg ombestemte meg da jeg så hvordan biene koste seg her :)
 Jeg hadde rett og slett ikke hjerte til å ødelegge idyllen. Det er lenge siden jeg har sett så mange bier. Jeg er i alle fall veldig glad for å ha de tilbake. Vi er jo avhengig av dem.
 Nå om dagen driver jeg å rydder i jordbæråkeren jeg anla i fjord. Mye rusk og rask der.
 Men også mange små avleggere på utløperene som skal plantes om. For jeg vil flere :)
 Inntil videre setter jeg de i en plantekasse i solveggen. I god gjødslet jord og vanner ofte.
 Jeg kjøpte to sorter jordbærplanter i fjor, for å se hvilken som trives best hos meg.
 Svaret får jeg ikke før utpå sommeren engang. Men jeg har en liten knapp på Korona:)
 Dillen har såvidt begynt å spire. Jeg tror og håper jeg har funnet rette stedet for den nå.
Nå er de første spadetakene tatt, for det som etterhvert skal bli vårt nye drivhus :) God søndag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar