torsdag 11. juni 2015

 Dagen min begynte med litt gråvær. Men etterhvert kom solen frem, så det ble en perfekt ettermiddag i hagen. Her i urtekroken min, ser det litt uferdig ut ennå. Men det blir bra:)
 Denne kurven kjøpte jeg på gjenbrukbutikk, og nå har jeg fylt den med jord. Jeg har riktig nok ikke plantet noe i den. Men jeg skal se om jeg finner noe i morgen, for da skal vi på handletur;)
 Det nye bedet mitt laget jeg i går. I regnvær :) Jeg la ett passe tykt lag med gamle aviser, som jeg på forhånd hadde dyppet i en bøtte med vann. Så var det bare å finne to passelig lange trestammer og fylle på med jord. De kan jeg etterhvert lett flytte, eller bytte ut. hvis jeg vil utvide bedet.
 Her har jeg plantet tre juleroser og en lilje. Håper de vil trives her hos meg :)
 Jeg syns egentlig at det ble litt fint med de stokkene som kant. I alle fall i denne hagen.
 Liljen ser litt herjet ut, har sikkert blitt slengt rundt litt på vei hjem. Vi har dårlig vei her
                                          Knoppene ser fine ut da. Den kommer seg nok :)
                                          Julerosen også håper jeg.
                                          HA EN RIKTIG FIN KVELD!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar