tirsdag 2. juni 2015

Sommerstemning

 I dag regner det i bøtter og spann her på Vestlandet, så jeg har hentet frem noen bilder fra helgen :)
 Selvsådd Valmuesøster som bosatte seg her hos meg for to tre år siden. Den sprer seg fort :)
 Den store gamle Valmuen som har stått her lenge før min tid her på gården.....
 Har store knopper nå, så det er ikke lenge til den står i full blomst.
 Disse liljene er jeg spent på om vil trives der de står nå. Håper inderlig at de gjør det
 Jeg har blåbær i hagen også. Hele berget er fullt av blåbærlyng, til min store glede ;)
 Etter helgens skogrydding ble det tid til sitte litt på en trestamme å ta bilder av bark og kjuker:)
 Det var faktisk sommerstemning å sitte der i skogkanten og høre fuglene kvitre i trærne.
                                              Ha en riktig fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar