lørdag 14. november 2015

Julemesse i pøsende regn

 Julemessens første dag kom med pøsende regn og stiv nordvestlig kuling, men det hindret hverken utstillere eller besøkende å stille opp. Neida, det er bare å riste av seg regnvannet å trå til. Førjulstemning blir det uansett værtype, for den skaper vi helt enkelt selv. Sånn er det med den saken! Her er ett lite utvalg fra de forskjellige standene, der alt er produsert av utstillerene.
                               Mine egenproduserte nisser...
                               Nåleputene mine...
                               Jeg klarte å få ferdig åtte forkle også...
                               Disse ble også godt mottatt...
                               Dompaptreet og utstillingsveggen min...
                               Filtet frukt...
                               Pingviner og snøball...
                               Og selvfølgelig kaffekoppen, pengeskrinet og filtet villsau :)
                               Naboene hadde utrolig mye fint, sånn som disse vottene...
                               Nuperellene...
                               Strikket adventskalender...
                               Kom du i julestemning nå?.....Det kommer mer :)
                               Brente mandler...
                               Julekort og julekaffe i julekoppen... det er snart jul!
                               Ha en trivelig helg :)

2 kommentarer:

  1. Så mye flott på julemessen! Det er utrolig fine ting folk lager. Vottene var skikkelig flotte, og det samme med pingvinene!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Takk, ja folk er flinke! Strikking har blitt veldig populært igjen i de senere år, og det syns jeg er veldig bra! Pingvinene ble med meg på messe for første gang, hyggelig at du likte de! Ha en god helg du også!

    SvarSlett