søndag 5. juli 2015

Den nye hagen

                                   Den gamle svarthyllen blomstrer i den nye hagen...
                                   Her går jeg å tusler, og planlegger hvordan det skal se ut her...
                                   Far i huset har slått litt med ljå i dag. Alt hjelper...
                                   Klokkebusken står i full blomst....
                                   Salvien også, for første gang...
                                   Fine hvite akeleier har jeg også fått :)
                                   Salat dyrket i plastkasser var vellykket! Takk Katarine :)
                                   Den var kjempegod! Så jeg måtte bare så mer jeg :)
                                          Ha en riktig fin søndag :)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig salat og fine sommerbilder! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, for hyggelig kommentar :) Ja, det er gøy å dyrke sin egen mat. Man trenger ikke grønne fingre engang :) Det er bare å lytte og lære, å tilegne seg kunnskap har jeg oppdaget :) Ha en riktig fin sommerkveld, og fine hagedager :)

    SvarSlett
  3. Hei så nydelig salaten din ble! Ja plastkasser er noe jeg skal fortsette med. Reddikene klarte seg også bra i kassene.

    SvarSlett
  4. Ja, tusen takk for tipset! Det gikk over all forventning, og den var såå god :) Jeg har mer salat på gang :)

    SvarSlett