fredag 31. juli 2015

Revestreker

 Ja, nå er jeg i gang med "Revestreker igjen". Etter at fugleskremslet takket for seg, måtte jeg finne en  etterfølger, som kan skremme fuglene vekk fra jordbæråkeren. Så nå er det reven sin tur.
 Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde denne lille luringen. En av sauene veltet den overende så den mistet det ene øret, for tre år siden. Siden har den stått å støvet ned på loftet, i påvente av å få øret sitt limt på.
 Så i stedet for å fungere som hagefigur, har den nå blitt oppgradert til  vakthund(rev)
                                   Håper bare at han er skummel nok :)
                                   Fuglene syns ikke han her er skummel nok engang!!!
                                   Ellers så har sommeren vært rolig og relativt harmonisk...
                                   Markblomster i veikanten, med summende bier....
                                   Blomstrende berg og villbringebær i solskinn....
                                    Ha en kjempefin sommerhelg i hagen :)

8 kommentarer:

  1. Får håpe fuglene ikke liker reven like godt som jeg! Den var søt. Hos oss er det ikke så mye trost i år tror jeg, for vi har kirsebær uten av vi har hatt nett på treet.

    SvarSlett
  2. Ja, den er faktisk ganske søt, men jeg tror ikke fuglene syns rever er søte:) Men det vil jeg nok se i løpet av de nærmeste dagene:) Så bra at du får ha kirsebærene dine i fred da. De er jo veldig populære blant fuglene :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen, rev ingen dum idé. Håper han gjør en god jobb.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, la oss håpe det.De er fæle til å rote disse fuglene. Tror også det er lurt å flytte han litt rundt i åkeren, så de tror han er i bevegelse :O

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  4. PS hvis du lager blomsterark, så si i fra! Jeg utsetter det nok et år.... DS

    SvarSlett
  5. PS hvis du lager blomsterark, så si i fra! Jeg utsetter det nok et år.... DS

    SvarSlett
  6. Ja, klart det. Vet ikke helt når jeg får tid, men jeg har veldig lyst å prøve :) Ser for meg at det kan bli veldig stilig :)

    SvarSlett