onsdag 20. mai 2015

 Regnværet i 17.maihelgen har fått alle planter til å strekke seg mot sky og blomstre.
 Selv om jeg ikke er særlig glad i regn, så må jeg jo innrømme at det gjør godt av og til:)
 I dag har jeg vært ute nesten hele dagen. Så nå er jeg ganske fornøyd med egen innsats :)
 Blomsterengen har jeg latt stå inntil videre, syns den er så fin sånn den står nå :)
 Denne her vet jeg ikke hva heter. Den er etter min manns bestemor, fra den tid hun bodde her :)
 Denne er også etter henne. Det er en Hosta så vidt jeg vet. Den er helt enormt stor.
 Dette er også en meget gammel dame. En liten pinselilje som vender seg så blygt mot veggen.
 To til på vei. Men de ser ikke så beskjedne ut. De har ikke tenkt å gjemme seg for meg:)
 Endelig fikk jeg rensket ferdig i jordbæråkeren. Fjernet rusk og rask, og plantet jordbærbarn :)
                                          Ha en riktig fin kveld og kveldsol :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar