mandag 25. mai 2015

 Velkommen til min nye hage. Ikke mye å skryte av så langt. Men det går seg nok til i løpet av sommeren. Ikke har jeg tenkt å stresse med å få den ferdig på rekordtid heller :)
 Denne enorme jordhaugen har jeg tenkt å bruke til å fylle pallekarmer, bøtter og spann i den gamle hagen. Resten vil jeg grave utover den nye hagen, for å anlegge ett stort steinbed.
 Familiens menn er her i ferd med å kjøre stein til drivhustomta, mens jeg bare fotograferer:)
 Vi har mye arbeid foran oss. Ikke minst med saging og hogging på ved. Det gruer jeg meg til :)
 Det ble uhorvelig mye ved ut av disse stormene og orkanen i vinter, pluss at vi har tatt flere trær for å få mer sol i hagen. Jeg ser allerede at plantene har det bedre enn de hadde det under trærne.
 Det ble endel trillebårlass med stein på disse karene i dag. Veldig glad for all hjelp jeg kan få :)
 Sakte men sikkert blir en ny hage med drivhus til. Vi tar det med ro og er tålmodige :)
 Stress og harde skippertak er vi ikke glade i. Sommeren er akkurat lang nok til å ta det rolig:)
                                          HA EN FIN KVELD DA :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar